sök

tisdag

bästa måndagshänget. bara sådär.

Efter mötet igår inför kommande uppdrag mötte jag upp dem bästa här; 


(fint blomster-stilleben i Rodebjers nya butik i Moodgallerian som ligger bakom NK. Ginko träd är himla fina, i terrakottakruka.) 


 Mood Stockholm. 
Var glatt överraskade över en galleria som för en gångs skull kändes modern, konsekvent och rolig att vara med om. Normalt är ju gallerior rätt så fasansfulla, men den här kommer jag att återvända till. Kikade mest på inredningen och insöp atmosfären. Vad dem säljer och vilka butiker som finns därinne kommer jag knappt ihåg. Förutom soffan på Posh Living som var beyond fin. Den soffan blir det nog som får ersätta den nuvarande. some day soon.
Sen tog vi en runda längs med gatorna runt i kring, köpte litet ginko biloba träd, solglasögon, och det här

fin-fin måndag i fin-fint sällskap!


 Ovan, avslutningsmackan med tonfisk och cheddar på café egoïste, tror jag det hette, där vi avslutade dagen efter en runda på stan. Nedan, samma café tidigare, vid starten. 
Gott gnagande från början till slut.



Några av dem fina människorna som förgyller mitt liv;


Yonas
 


Irene Iréne
 


Francine (feat. Noll images / Snickarbacken 7)

Och Hanna, som bäst beskrivs som extraordinär och absolut ingen linslus (än...). 
Längtar tills jag får göra en moodboard tillägnad din och Anthonys uteplats Hanna!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Om Du stavar Jonas med Y vill jag ha apostrof över mitt första e! hälsningar Lilla my

Carolina sa...

jag hade velat vara där.

Anonym sa...

Tack!