sök

fredag

SHOUT OUT @CALINAS!

Hallå där i bloggosfären!
This one goes out to; Carolina Andréasson a.k.a Calinas !

Äntligen hittade jag inlägget frÃ¥n han som rapporterade om  Margiela hotellet.

Jag vet att du redan vet och du vet att jag visste för länge länge sedan innan alla andra fick veta att vi visste att dem hade fått veta att hela Göteborg numera också vet att alla vet att ingen säkert vet vem Martin egentligen är.

iaf.

Bagheera hotel via Pelayo;
 

SÅ. Då har jag fyllt veckans vita bild-kvot. Vill ni se mer vitt kan ni kika in på valfri inredningsblogg i hela världen. Vill ni se resterande bilder från Pelayos Margiela-inredda hotelbesök/inlägg så klickar ni på föregående "Pelayo". Det är hans bilder jag har lånat.
Pelayos.
 Fint och roligt namn. Pelayo.

I vilket fall så lovar vi och svär på att inte komma o crasha er stund i staden.
Nu igen.
cross my heart.