sök

onsdag

H&M home hösten 2012

fina mönster på HMs affischer i entrén

 Idag var det då dags. 

Dags att öppna dörrarna och välkomna alla nyfikna in till H&M homes höst 2012 som presenterades i ett lifesize dockhus. Det var ju det jag NÄSTAN berättade i det här inlägget.

Därinne har jag, Lo, Nini och Lotta + några fler gått runt i några dagar nu, för att se till att allt ser så  fint ut som det bara går. Placerat handdukar, bäddat sängar, fått upp lampor på rätt ställen, knutit rosetter, hittat passande rekvisita till dem olika rummen, skruvat, borrat, burit, vikt, packat, putsat osv osv. 
Jag fick äran att göra en bukett! Jag älskar blommor och pinnade genast iväg för att köpa något höstigt, rostigt, lagom bedagat och härligt. 30 min + några dagar senare stod allt på plats, frukostbuffén dukades upp och alla dem inbjudna gästerna välkomnades. Sjukt fint. Sjukt kul! 
 Håll till godo med mobilbilder, införskaffar snart en kamera. lovar.


en del av buffén
Huset sett från bordet längst upp, längst bak, i den franskinspirerade kafé-uteserveringen, komplett med gatulyktor mm. som syns extra bra just i den här bilden...










Nedan, bilder från igår, strax innan lunch

Mannen som gjorde Meny-konstverken. för hand. med en...krita? Helt otroligt, och utsökt fint. Like



Ytterligare några dagar innan, när allt fortfarande bara var ett bygge; 

Och imorgon ska hela rasket rivas! 
SO LAST SEASON.
 Tjo!

Vill ni se några ordentliga pressbilder så kan ni kika in hos sköna hem. KLICKA HÄR.
Passa även på att kika på mitt jobb som även det syns på Sköna hems hemsida, HÄR.
PLUS några få men väldigt fina bilder från Hannas hem, plåtningen som arrangerades av... ja, du gissade rätt. mig.
*STOLT*
Mycket JAG JAG JAG nu kände jag.
Nu får det vara nog med det narcissistiska för idag innan jag spyr.  Dags för möte inför nästa event!
Hej!


Inga kommentarer: