sök

torsdag

Maria Åkerberg - Glow

Moodboard till Maria Åkerberg - Glow. av Dennis Valencia
Jag och min bror Ivan är mitt uppe i  planeringen av Maria Åkerberg-eventet som jag skrivit om tidigare. Det kommer att äga rum på van der Nootska palatset den 14e maj. Vi kollar bland annat på placering utav bord, schemat vi satt ihop för Dagen och kikar på bilder på rekvisita som jag hittat på stan. 
Sen ska vi se rummet live, igen, för att få en bättre uppfattning om allt. Det är mycket som ska klaffa. Tack och lov har det gjort precis det hittills. Klaffat.
klaff klaff.

Och snart är det dags att kika på det riktigt göttiga; BLOMMOR!
Ungefär samtidigt som jag gör det så bör inbjudningarna till Maria Åkerberg - Glow vara på väg ut. Både elektroniska och fysiska sådana. Spännande och väldigt roligt!

(Mer om/av Ivan, hittar du HÄR, HÄR och HÄR...!)