sök

måndag

Äntligen Höst!

Exakt såhär vill jag se ut i höst. Eller helst nu. Eller nä, inte nu. För sommaren är alldeles för bra för att bara hastas förbi sådär hipp som happ bara för att få en ursäkt att ta på sig mer kläder. Nu när jag precis vant mig vid att leva i shorts och linne. Iaf. Alla ni som jobbar på HM herr trend-avdelningen; B R E D A B Y X O R tack. O C H  D Ä M P A D E, S M U T S I G A F Ä R G E R. Tänk plåster, gult tegel, japansk lönn. 
Oj, förlåt Erik Litzén (som gjort kläderna på bilden). Men samtidigt; Du behöver inte oroa dig, outfiten är din i minst 1 år till, innan skisserna skickats till Bangla för massproduktion. Hoppas inte, så att du kan köra din grej (jag stödjer ju självklart hellre dig, än klädjätten) 
Och samtidigt hoppas jag på en snabb produktion, för jag vill ha på mig det NU. 
På spanska kallas det A M B I V A L E N C I A, visst är det passande? 
På gränsen till läskigt träffande ibland. 
Kram hej.

ERIK LITZÉN

Inga kommentarer: