sök

onsdag

Somrig slottsbalkong, Sköna hem

Foto: Sanna Lindberg, Set: Dennis Valencia, Assistent: Iréne Seldahl. Publicerat i Sköna hem nr5 2012

Det verkar som att sommarvärmen redan är här! (hejja hejja!)
 Jag har inhandlat massor med nya växter som förhoppningsvis inte ska behöva sitta i sina små plastkrukor alltför länge innan tiden är kommen att sättas ner i jorden på uteplatsen. Just nu går dock den mesta av tiden åt till att planera och finslipa Maria Åkerberg eventet på van der Nootska (YAY!!) samt DEKLARATIONEN (hjälp!), och inlednings- samt spån-möten inför kommande uppdrag (HURRA!). Däremellan tänker jag på alla lummiga, vildvuxna trädgårdar som jag ser fram emot att hänga i och promenera runt i i sommar! 

Ovan och nedan bilder på en puffig och rätt så damig slottsbalkong,  som jag gjorde för Sköna hem nr5/2012, plåtade av Sanna Lindberg. 



Foto: Sanna Lindberg, Set: Dennis Valencia, Assistent: Iréne Seldahl. Publicerat i Sköna hem nr5 2012

2 kommentarer:

Carolina sa...

Så fint så fint!

Ang. deklarationen - jag har fixat min - give me a call and I'll tell you how! ;)

kramis

Dennis Valencia sa...

Tack! Deklarationen ordnade sig, hejja hejja till revisorn! Ringer dig snart, kram.